Iskallt

Hej alla underbara läsare !
Som ni ser kanske är jag på bra humör idag.
igår var jag med Matilda. hon bor i skutskär så jag tog bussen ut dit för första gången.
annars brukar min mamma skjutsa mej dit.
amen iaf vi badade 2 gånger igår för första gången i år.
vi badade i dalälven .
det var jätte kallt ! brrr.
idag ska jag vara med henne igen :)
hon skulle vara med en annan igentligen men hon kunde inte .
så det var ju bra !
idag är det soligt men ändå är det mke moln på himmlen.
Vi kanske ska bada idag igen .
så jag tar med mej min bikini för säkerhetens skull.

hoppas att ni får en bra dag !

 Jag vill färga håret kastanjbrunt ! ska kanske göra det när det börjar bli höst !
Bilden lånad från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0